sunnuntai 3. lokakuuta 2010

Lumihiutaleita-Snowflakes

Mä olen niin In Love!! Karita esitteli mulle viime sunnuntaina Leimailutaivaasta ostamaansa My minds eyen paperilehtiötä ja siitä se sitten alkoi.. Pakkohan mun oli saada samanlainen, mutta se olikin hiukka vaikempaa kuin luulinkaan.
Suomesta ei löytynyt, mutta Tanskassa olisi ollut. Sieltä jos olisi tilannut, lehtiön hinnaksi postikuluineen olisi tullut n. 50 ekee, ja se oli yli mun kipurajan. Englannista sitten löysin ja tilasin tiistaina. Paketti oli perillä perjantaina. Ettäkö nopeaa toimitusta?
Lehtiöstä sitten käytin yhden sivun tähän joulukorttiin:



Lumihiutaleet Marthan leikkurilla, päällekkäin 2 kpl ja kimalletta koristeeksi. Laitoin myös metallikukkasen ja helmen vielä pisteeksi ii:n päälle.

Olen viime ajat tuskaillut joulukorttitehtaani kanssa, kun ei ideaa oikein löydy. Haluaisin jotain erilaista kuin viime jouluina, ja nyt jotenkin tuntuu, että tämä malli voisi vaikka toimia. Kortteihini ei taida tänä jouluna tulla väritettyjä kuvia..

I´m so exited about my newest paperpad!! It`s My mind eyes Signature Christmas, and I´m so In Love!! And this beautiful green paper is just perfect to Snowflake theme, isn´t it? Paper is full of glitter and I added some more...



HAASTEET/CHALLENGES:
TRULY SCRUMPTIOUS Challenge 42- Snowflakes

9 kommenttia:

myy ja vilijonkka kirjoitti...

minäkin tuskailemn saman ongelman kanssa! ja ei oikein meinaa päästä käyntiin noitten joulukorttien kanssa! mut tämä on tosi kaunis kortti!

Beth kirjoitti...

This is so pretty! I love how you've used the sketch and the details are fab!
Thanks for playing along with the Truly Scrumptious Challenge!

Love Beth xx

taru76 kirjoitti...

Todella kaunis tämä kortti, ja mukavan erilainen!!

SannaS kirjoitti...

WAU!!! UPEA kortti!!! Huiman tyylikäs ja juhlava kokonaisuus!! =)

Suvenkorento kirjoitti...

Hei! Löysin blogiisi Truly Scrumptious haasteen kautta ja mikä kauneus tuo kortti onkaan. Taidan ihan liittyä lukijaksi :) Blogistasi löytyy niin paljon kaikkea innostavaa, erityisesti erikoisen mallisia korttipohjia.

TaijuS kirjoitti...

Tyylikäs, kaunis ja erilainen kortti!!

Maya kirjoitti...

Such a wonderful card!
Love the papers and colors!!
Hugs from Maya

SannaS kirjoitti...

joo, minä kerron jos jostain löytyy mut ei ainaskaan vielä oo mitään mistään kuulunut.... :(
mä niiiiiin tahon sen leikkurin.. =)

Hilkka kirjoitti...

Todella kaunista katseltavaa ja kivan erilainen ja ehkä....pääsee vähemmällä kun ei tarvitse väritellä ja miettiä kuvia:)))